Grattis Mammi

Idag fyller min älskade mammi år. Grattis mammi.

Slutade klockan 14 idag och sen halvsov jag i soffan en stund sen kom mamma och hämtade mig älsk och casper efter hon slutat jobb, körde och handlade sen hem, pappa var redan hemma för en gångs skull.

Malin, alicia, sara och marwin kom också ut en runda, så fick vi på kaka och jordgubbar, mumms är det.
mamma fick en klockan och ett present kort av mig pappa och frederik.

grattis mammi.




annars då? jobbar förmiddag denna veckan 06-14. det är tufft efter ha jobbat natt i ca tre månader, kroppen tar tid att vänja sig. men det går. skönt att ha kvällen ledig och komma in i rätt vardag igen så att säga.

I lördags så var det kalas för marwin, stora killen nu ju, 1 år. så det var ner där och var där typ hela dagen hos födelsedags grisen. kvällen var lugn. när jag kom hem somnade jag på soffan och sov till 22 typ, gick upp var vaken till typ halv två sen la jag mig igen.

söndag så körde jag mamma och hundarna ut till järavallen och gick, skönt var det. när jag kom hem så kom stefan och sara och lämande marwin då dem skulle iväg, så marwin fick vara med faster ett par timmar. men han var lugn och glad hela tide så det var jätte roligt. vi gick och mötte upp syster och alicia så gick vi en runda, ner om stan mot sgtrand mot granet och lekte sen hem. skönt.

när jag kom hem så var det lite lugnt sen kom nyblivna familjen, emma mike och lilla noel på besök. roligt. dunder söt var han.

nu är jag trött så ska ut med casper sen blir det sängen. god natt.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så mycket. Ja det var gott med jordgubbar.Älskar dej

2009-06-16 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0