jobb kvälls vecka

ussh ja, och jag är glad att det inte är stålande sol ute. helst vill jag att det ska regna ute när jag jobbar kväll.

Annars då? I helgen har väl varit relativt lugnt, eller ja. i lördags så ringde mammi och väkte mig vid 9, så då gick jag upp och gick ut med casper och gjorde vid mig och sånt, sen körde vi pappa ut till golf banan och sedan hämtade vi upp syster och alli. sen begav vi oss vidare till hyllinge och city gross, så nu har man en massa mat hemma, skönt. slipper tänka på det.

väl hemma vid halv fyra så packade jag in allting och delade upp de kött som skulle delas upp, det är så tråkigt med att stor handla det är och få in allting. När jag var färdig med de så kom mamma och hämta mig älck och casper så åkte vi ut till örja och hälsa på lite. ja ovanligt att jag är där eller? nej, inte direkt.

söndag så var vi bara hemma, jag låg och solade på balkongen i princip hela dagen till solen flyttade sig till vår gavel och där inte var någon sol på ballkongen längre.
Vi åt både frukost och middag ute på ballkongen, mysigt värre.

Vid nio gick älsk och la sig, han ska ju upp klockan 04.00 nu när han jobbar förmiddag.
Själv jobbar jag kvällen denna veckan, så jag och älsk går om varandra helt, han kommer förbi mig på jobb när han kör hem men tradigt endå. så vi ses inte fråns på fredag kan man säga.

nu ska jag äta nått och sedan gå ut med casper sen börjar jag jobba klockan 14.00

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Zandra

Aha nee jag är kvar på samma jobb hehe!!Vet du när det är karneval?

2009-06-29 @ 14:20:50
URL: http://sebzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0