Jobb och hos mamma

kan väl ta det lite från början.

i fredags så firade vi midsommar hemma hos syster mike och alicia som sagt, även bror sara marwin och delle var där. mycket trevligt och god mat och massa bus med mina fina syskonbarn. jag och älsk cyklade väl hem vid halv ett. vid två kom mamma och pappa och hämtade zingo som var hemma hos oss. fina var dem.,

lördag så gjorde jag inte så mycket, kommer inte ihåg vad vi jorde.  jag bjöd hem mig och älsk på middag hemma hos mammi och pappa, mums var det. jag som bestämde vad de skulle bli. vad här hela kvällen.

söndag så gick jag upp vid middag och sedan åkte jag med mamma och lämnade pappa i tyringe. där är konståkningsläger där nu i tre veckor fram och pappa är där och hjälper till, dock ska han bara vara där till onsdag, och sedan åkte han tillbaka sista veckan på onsdagen och är där till lördagen. hem igen, men på vägen hem så köpte jag världens största glass kan man säga:P ja den var rätt så stor. hem så hämtade vi mike och körde ut honom på möte, sedan hem men sen körde vi och hämtade alicia också då mike inte kommit än och malin skulle iväg på jobb igen. När vi nästan avr ute i örja igen så ringde mike och var klar så mamma hämtade honom men alicia följde med mig hem till ulla och kenneth och my (hunden) där frederik var.
Efter en stund så gick vi hem till mamma igen och åt middag innan vi körde till wrangelska parken och gunga innan vi skulle lämna alicia. Sen åkte jag hem.

nu jobvbar jag förmiddag denna veckan. jobbigt att gå upp på morgnarna men skönt att vara fri resterande av dagen.
så idag bjöd jag hem oss på middag igen, mamma behöver ju inte sitta själv nu när pappa är i tyringe. Vi åt grillat och det var gott, men jag får nog lugna mig lite med grillat ett tag, annars blir det äckligt i längden, iaf så tycker jag.

Jobb då då

Från och med den första juli så har jag fast arbete, helt underbart är det. sen har älsk också fått nytt jobb idag så det är jätte skönt. Så nu kan man lugna ner sig lite igen och släppa den oron. härligt. bra start på vår sommar iaf:)

nej snart blir det att kolla på "lotta på liseberg" med mammi, älsk ligger där uppe och tittar på tv. efter lotta så ska vi åka hem och då blir det sängen.

Ha det bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0