Midsommar

Då var det midsommar igen, märks det? nej nte vad jag tycker iaf.

gick upp vid kvart över tio och slängde på mig kläder och gick ut med casper och sedan åkte jag med mamma ner i stan och fixa lite. hem igen och nu sitter jag här. ska strax be älsk gå upp så vi kan äta frukost eller ja, sen frukost innan mamma kommer med zingo. dem ska ju på bröllop idag så zingo ska vara här tillsammans med casper.

Själv ska jag och älsk hem till syster alicia och miek och fira lite midsommar. Även bror sara marwin och delle kommer dit. mysigt:) Självklart ås kör jag hem någon gång så och går ut med vovvarna, det är ju inte så långt.

nej nu ska jag väcka älsk, äta frukost tejpa sladdar och duchen innan ci ska iväg.

ha en trevlig midsommar.
puss från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma

När ska du skriva ny blogg.Puss älskar dej

2009-06-22 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0