Student

klockan är halv åtta strax och jag har inte lagt mig än. älsk ska upp alldeles strax för han väntar samtal men man vet inte vilken dag dem ringer. men iaf.

Inatt var den sista natten för denna veckan, skönt faktiskt.
nästa vecka blir det förmiddag och om inget annat så är det underbart. det är ju trots allt kort vecka eftersom det är midsommar på fredag.

Midsommar kommer jag och älsk fira hemma hos syster mike och alicia tillsammans med bror sara och marwin. Mamma och pappa ska ju iväg på bröllop så vi passar på att fira tillsammans ist då.

Det är ju studenten idag för iaf landskrona och helsingborg och jag kan bara säga en sak. Jag tycker verkligen synd om studenterna, massa blåst och regn. Till och med igår var mycket finare än idag. Men jag tror nog att dem har roligt endå, det är ju trots allt studenten.

Nu ska jag cykla och se om dansken har öppnat så jag kan äta fukost med älsk innan jag ska lägga mig.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0