Väntar på mamma

Ja , mamma slutar nu klockan fyra sen hämtar hon upp mig och casper då vi ska åka med henne ut, pappa är ju som sagt i tyringe och älsk jobbar kvällen. så det är bara vi så varför sitta i var sin lägenhet då? ja mamma tycker om att vara själv ibland men inte jag så hon får stå ut med mig i dessa lägen:P hehe.

men hon älskar mig endå:)

jobb idag igen så klart, slutade klockan 14  sen cyklade jag hem och gick ut med min fina vovvsing sen hoppa jag in i duschen, efter ducshen satte jag mig på balkongen ett tag i solen, ja casper också, han älskar att ligga ute på balkongen.
Men efter en stund sprang jag in och gjorde vid håret och tog på mig så nu är jag färdig och sitter och väntar på mammi. Vi ska äta midsommar mat idag, alltså nypotatis, grädde gräddfil gräslök och de som hör till. mumma, godaste maten som finns :)

nu ska jag ut på balkongen en stund till innan mammi kommer.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det gör jag och det vet du om. Puss älskar dej

2009-06-23 @ 23:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0