Inte hänt så mycket + Ikea

Som sagt så när jag jobbar händer det inte speciellt mycket i mitt liv, det är jobb några runder med casper om dagarna och inget speciellt annat. Utan bara tar de lungt och så där.

Förra veckan så jobbade jag förmiddag och bara tog det lugnt i allmänhet.

tisdagen så körde jag och mamma till hyllinge city gross och stor handlade, verkligen behövdes. torsdags så körde jag, mamma, syster och alicia till väla. Köpte nya skor. sky höga. Men dem är hur fina som helst, iaf enligt mig.
fredag lördag var lugna. Hela lördagen satt jag bara och läse i tredje boken av twilight.Verkligen fortfarande fast i den.

söndag så vaknade jag vid en halv tio tiden då mammi ringde och väkte mig, vi skulle till ikea och köpa nya möbler till vårt stora rum. Så vid en halv elva så kom mamma och pappa och hämtade mig och älskling så åkte vi iväg, självklart så valde jag själv, emn jag hade redan tittat ut i princip vad jag skulle ha, älskling säger endå bara att allt blir bra och allt var fint. han bryr sig inte som jag. hehe.

vid en två titde var vi hemma, så åt vi óch sedan började vi sätta ihop möblerna, ussh vad det tar tid och jag var trött som tusan sen på kvällen. Blev knöpp mellan åt så jag var tvungen att gå ut och få luft så då gick jag och casper en runda, se var det bara att ta nya tag med möblerna. Syster och alicia kom också en runda och tittade förbi. Jag och mamma tänkte innan på dagen att va skönt när vi är klara då kan vi vila lite, men icke sa nicke. Vid tio på kvällen hade vi fått upp allt och allt var på plats och jag hade städat, så vid kvar över tio så åkte mamma och pappa hem lika trötta som vi.

jag köpte, ny tv bänk, en hylla med många fack (kan inte förklaras), två vitrinskåp, ett stora rum bord (utan glas tack och lov), ny soffa och en fåtölj. ett helt annat rum, men så mysigt.

Stort TACK till mamma och pappa som hjälpte till hela dagen med allt. älskar er

nu denna veckan jobbar jag kvällen, ussh och fy. men det går. har ju ledig fredag så det är skönt.

nu ska jag sätta mig och läsa lite av fjärde boken (så länge vi båda andas(twilight))

Ha de bra
Puss från oss

(bilder kommer på stora rummet)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att läsa när du skriver.Du vet att vi alltid hjälper dej.Puss älskar dej med

2009-03-11 @ 21:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0