Jobbe dax

yes box. jobbar kvällen denna veckan. piss e det. men måste man så måste man. det är trots allt skönt med ledig fredag.

i helgen så har det inte hänt för mycket, i fredags så tog jag och mammi en fika i stan, ja bror kom också en sväng.
kvällen tillbringades hemma framför så ska det låta och lets dance. i lördags var jag cokså bara hemma, skönt, jag tvättade och bara tog det allmänt lugnt. och igår söndag så åkte först jag och mammi och handlade sedan hämtade vi casper så åkte jag med mammi hem så jag badade hundarna och klippte dem, så nu är dem rena och fina, lilla zingo och mitt hjärta casper.

sen åkte vi hem och jag eller älskling hjälpte också till så lagade vi mat.
för ett tag sedan så åt jag baconlindd fläskfilé met rotfrukter hemma hos saras pappa och det tyckte jag avr gott så jag tänkte att vi skulle göra ett försök.

så jag blandade först smör vitlök och persilja som jag lade i en skåra i fläskfilén och sedan lindade jag den med backon och sedan skar jag upp rotfrukter och in med allt i ugnen, med brunsås till. det blev dunder gott, jag/vi lyckades.

idag hade jag sovmorgon till kvart i elva sedan har jag och älsk nöstan precis, eller för en stund sedan ötit makaroner och köttbullar. nu innan jag ska iväg till jobb, tråkigt att jobba kväll men tråkigare när jag vet att älsk är hemma, men förhoppningsvis så är han vaken när jag kommer hem.

nej nu ska jag ut med casper sista rundan innan jag ska sticka till jobb..

Ha det bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, kärlek är något under. Verkligen.=)<33

2009-03-26 @ 15:37:08
URL: http://queenies.blogg.se/
Postat av: Anna

joo får göra det. förstår inte varför folk läser ens blogg om dem ska skriva dumma kommentarer. ganska onödigt. hehe. Jooo min tatto blev jätte bra och den gjorde svin ont, men den är inte klar än :( ska dit om 2 veckor och fortsätta. fyfan säger jag bara :P allt bra annars?? kram

2009-03-28 @ 15:53:50
URL: http://mammatillmoa.blogg.se/
Postat av: Mamma

hej stumpe kanske dax att skriva lite.puss älskar dej

2009-04-01 @ 18:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0