Syster har fyllt år, Alla hjärtas dag och Casper sover borta

Det var sååååå längesen jag skrev. men har en del att göra nu och har haft en tid nu så har inte blivit något med det.

 

Antingen jobbar jag eller så är jag på körskolan. Det är där all min tid spenderas nu. Men det är snart över då jag har min uppskrivning och uppkörning om ca 3 veckor. :)

 

syster har fyllt år, hon fyllde 30, Grattis :) dem har flyttat hit till sandvången nu bara en 25 meter från oss eller nått den 1 februari, så det blev kalas där. Fint rad hus och mkt bra miljö för prinsessan. Nu kan jag bara springa dit för att träffa min prinsessa.

 

Alla hjärtans dag gjorde vid god middag, också hade vi besök av Kim, Mike och alicia.

jag fick ett hello kitty örhänge av älsk och en jätte fin ring som där står "today-tomorrow-always" i. som tyvärr inte har kommit ännu.

Älsk ska få någonting av mig också, snart.

 

Casper sover borta tills imorgon. Hos fina kari som han bara älskar att vara hos. Det kan vara skönt att inte tänka på att gå ut med han och så (det är inte så jobbigt som det låter nu när jag skriver) hehe, men bara kunna ligga i sängen, eller sitta här eller i soffan utan att tänka på att vi måste gå ut. klart jag saknar min vovve, men han har det super bra där och blir så bortskämd:) hehe.

 

så ikväll ska jag ut till mamma och pappa och äta, och kolla melodifestivalen.:)

bild lånad av Kari 

ha de bra.

puss från oss

 

 


Kommentarer
Postat av: Em

Njut nu! Man FÅR göra det, jag vet från är jag hade Madde att det var skönt att bara va. ;)



Hahaha! Ja, han intog soffläge och efter den bilden var vi en rejäl runda på en timme, men han verkade ännu mer pigg när vi kom hem. Det var nog mest ett ryck, nu sover han i soffan (vid sidan om mig) och när jag går i köket och sånt så ligger han kvar. Han är mer van vid att vara hos mig, han blir liksom inte stressad om jag går ut ur rummet. Lika gullig som alltid är han! :D

2010-02-20 @ 16:28:03
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0